onsdag 30. mars 2011

Noen bilder av såing/overvintrings-planter.


. Her titter agurkspirene opp, de tittet opp for noen dager siden



Middagsblomstene kommer seg

Paprikaplantene gror

Avlegger fra gojiplanten jeg plantet ute i høst

Avlegger fra Brugmansia

Overvintring av pelargonia, en av åtte.

Ser ut som om mini appelsintreet har klart seg over vinteren inne ved det trekkfulle vinduet

Tomatplantene ser bra ut, de er blitt satt i uthuset i vinduskarmen da jeg sådde agurkene

Sitrongresset gro sakte, men sikkert

Strelitzia, sådd i 2008

Her blir alt til, bortsett fra tomatspiringen/chili og paprika, de stod først under lysarmaturet på kjøkkenet,36W ganske nære armaturet.

1 kommentar:

  1. trur du har dei grønneste fingrene eg vet om :D skulle ønske eg og hadde tålmodighet til å dyrke grønnskaer, men de mest avanserte eg har plantet selv må vel være kattegresset haha :p

    SvarSlett